lauantai 6. syyskuuta 2014

MY TRIP PART 1: CALIFORNIA DREAM

*Postaus on toteutettu yhteistyössä EF Education Firstin kanssa 

Aloitan nyt tän lupaamani osion jossa kerron matkastani Californiaan. Jaan tämän my trip osion useampaan postaukseen, ja tässä ekassa osiossa esittelen miks minä valitsin just Californian. Saa nähä tuleeko nämä kaikki postaukset putkeen vai välillä muutama esittely muista kohteista. Eli edelleen saa toivoa mistä kohteista kuulisitte mieluiten enemmän ja mitä haluutte kuulla Calista? 

California, USA        
Isäntäperhe                
3 viikkoa                   
Pismo beach
Judkins middle school    


  








Matka alkaa...
Mun kielimatkataival alkoi helmikuussa 2013 kun pahaa aavistamattomasti kiertelin matkamessuilla. Sitten EF:n "teltan" kohdalla multa kysyttiin että "kiinnostaako kielimatkat?" Hetken mietittyäni vastasin: "itseasiassa kiinnostaa." Olin aikaisemminkin kuullut kielimatkoista ja tiesin suurinpiirtein mitä ne oli mutten koskaan ollut aikaisemmin perehtynyt niihin se paremmin, mutta sillä hetkellä kun sain sen esitteen käteen päätin, että haluun kielimatkalle!

Kesällä 2013 pari mun kaveria lähti kielimatkalle ja päätin että munkin on ihan pakko päästä matkalle ja aloin ihan tosissani suunitella omaa matkaani. Mun ikuisena unelmanani oli päästä Californiaan, mutta siihen ei lupaa irronnut joten pääädyin Maltalle. Matka sitten varattiin syksyllä joskus vähä ennen joulua.



Hiihtoloman aikoihin mulle tapahtui kurssisiirros (löytyy täältä.) ja 25.2 mulle äiti laittoi viestiä kesken koulu päivän et me varattiin sulle matka Californiaan... Olin niin onnesta sekasin ettei mikään pilannut sitä päivää. 

Kevät meni niin nopeesti odotellessa ens kesää. Päivälaskuri raksutti ja raksutti ja pian olikin jo kesäloma ja muutaman viikon päässä sitä istui oikeesti koneessa kohti mun suurinta unelmaa. 

Miksi juuri California? 

Maltan matkan varauksen jälkeen me suunnattiin jouluks Floridaan ja rakastuin vaan jenkkilään. Shoppailu paikat, outletit, rannat, aurinko...  Nyt kun Itä-rannikko oli nähty tottakai halusin lähteä katsastamaan sen toisen Länsi-rannikon. Calissa puoleensa veti edellä mainittujen asioiden lisäksi Hollywood, Los angles, kaikki ihanat nähtävyydet... Kuka nyt ei unelmois siitä et pääsis Californiaan. 

   DREAMS COME TRUE


We heart it

Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista :)